Možnosti dopravy

PPL

Balíky posielame na Vami zvolenú adresu v spolupráci s prepravnou spoločnosťou PPL. U objednávok s voľbou platby "platobná karta" alebo "bankový prevod" hradíme celú cenu dopravy za Vás. V prípade objednávok s voľbou platby "dobierka" je účtovaný manipulačný poplatok 2€.

Zásielka Vám bude doručená podľa prepravných podmienok spoločnosti PPL, a to počas pracovných dní (od 8 do 18 hod). Kuriér spoločnosti PPL Vás bude o presnom čase doručenia informovať telefonicky na telefónne číslo uvedené pri objednávke.

Zásielkovňa

Nebaví Vás čakať doma na kuriéra? Máme pre Vás riešenie! Objednajte svoj nákup cez zásielkovňu a zakúpený tovar Vám bude doručený na Vami zvolené výdajné miesto. Vy si následne svoju objednávku vyzdvyhnete, kedy sa Vám to bude hodiť. Balík bude v zásielkovne odložený 7 dní, takže máte kopec času. 

Vďaka zásielkovne sa nemusíte nikomu prizpôsobovať, stav objednávky si môžete sledovať online a v prípade akýchkoľvek dotazov je Vám k dispozícii zákaznícky servis, ktorý je dostupný každý (8-18 hod).

Sledovanie zásielky

V momente, kedy od nás prepravca Vami vybranej spoločnosti obdrží Váš balík, budeme Vás informovať formou e-mailu alebo sms. Rovnako obdržíte e-mail od prepravnej spoločnosti, v ktorej bude kód pre sledovanie zásielky. V prípade, že Vaša objednávka nebude prepravnou spoločnosťou vybavená do dvoch pracovní dní, prosím obráťte sa na nás.


Sledovanie zásielky PPL

Sledovanie zásielky zásielkovňa